dimarts, 3 de març del 2009

UN BON ÀMIC M'HA DEIXAT

Miquel Àngel son tantes les coses que ens han unit aquests darrers anys i tan poques les que ens han separat que no puc entendre que hagis marxat sense avisar. De totes maneres aquesta matinada m’he despertat sobtadament, m’ha semblat que alguna cosa passava.
Sempre t’he tingut admiració, com a persona equilibrada, justa i dialogant, t’he tingut present en tantes i tantes qüestions on la teva disponibilitat i generositat ha estat la teva resposta. Et trobaré molt a faltar.
Hem compartit moltes coses i molts moments, el que no he pogut compartir es la teva dèbil salut, que tant cruel t’ha jugat males passades, no et va deixar participar en la festa que més havies esperat, la despedida de l’optimist de la Gemma. Aquest cop ha estat mes cruel encara i ens ha deixat sense una darrera abraçada. El darrer cop que vaig parlar amb tu, tot i sentir-te dèbil em vas fer arribar un missatge de confiança, et vaig veure lluitador com sempre.
En la família de la Vela, has deixat empremta, la teva manera de fer, el treball en equip, el respecte, la confiança i el diàleg més que un granet de sorra ha estat un mirall on es reflexarà per sempre la teva persona.
Descansa en Pau.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tens tota la raó Oriol, El mon de la vela ha perdut molt, i nosaltres un bon amic.

Descansa amb pau Miquel Angel.

Joan Coromina